SCHEMA   PLYNOVÉHO  TOPENÍ   NAJDETE   ZDE    DÁLE    PROUDĚNÍ 

      VZDUCHU  A  SPALIN 

    

                                               

      Na  obrázcích  vidíte  způsob připojení  topení  a  vhánění ohřátého

      vzduchu  hadicí  do prostoru  vozidla.

                                                                                                                                                                                                                                                         

 

           POHLED  NA   PLYNOVÉ   TOPENÍ  -  HORNÍ  ODKRYTÁ  ČÁST

 

    

 

  Pozn. Ještě bych dodal pokud se někdo z Vás rozhodne topení stavět , tak je

  samozřejmě mnoho možností jak to ještě vylepšit. Jednu z věcí , kterou bych

  doporučoval  zvětšit  otvor pro  plyn. hořák na 30 až 35 mm , pro lepší  přísun

  vzduchu okolo hořáku. Průměr trubky spalovací komory je 60 mm. Trubky pro

  odvod spalin  jsou  přímo  navařené ke  stěně  spalovací  komory na schematu

  jsou trubky nakresleny s odstupem  od spalovací komory pro lepší přehled. Ale

  ve skutečnosti jsou přímo navařené  ke stěně spalovací  komory, resp.trubky ,

  viz následující detailní obrázek , kde to je celkem dobře vidět.

 

  

    Pokud by měl někdo další dotazy , tak je rád zodpovím.

  

 

       DALŠÍ  POTŘEBNÉ  VĚCI  PRO 

            VÝJEZD    NA   KOPCE  

 

     Pro  spolehlivý   provoz   vysílání  v  terénu  používáme  několik

     dalších   užitečných   pomůcek.  Jsou   to  :

 

 

    ZDROJE   OSVĚTLENÍ ,  MĚNIČE  NAPĚTÍ

 

    NAPÁJECÍ   ZDROJE , REDUKCE  A  ROZVADĚČE

 

    SOLÁRNÍ    NABÍJEČE

 

 

 

Vyhledávání

 KAMÍNKA  NA  PORTEJBL 

Pro výjezdy do terénu používáme

s kolektivkou dvouplášťová kamínka

a jako palivo dřevěnné brikety. Jsou

sestavená svařením 4 mm železného

plechu.Stěny jsou dvojíté .Přisávání

vzduchu je spodním otvorem , který

je přizpůsobený i pro nasazení venti-

látoru z PC o průměru 75 mm. Běžně

však provozujeme kamínka v terénu

bez tohoto ventilátoru a přrozenou

cirkulací dochází k intenzívnímu

proudění vzduchu. Ohřátý vzduch

vyúsťuje v horní části kamínek.

Ve  spodní  části  vnitřní spalovací

komory je klasický litinový rošt.

Jako palivo jsou běžně používány

dřevěnné brikety , které dají skutečně

hodně tepla a stačíme s tím vytopit

i hangár s plachtou z nákladního auto-

mobilu   AVIA  30 valník. To jen pro

představu , jaký prostor  vytápíme.

 

   Kamínka umístěná v karavanu.

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode